De pendel als kompas

In deze uitgebreide cursus leer je alle facetten van het pendelen. Elke week staat er een module klaar waarmee jij aan de slag kunt. Heb je een vraag? Stel het dan in de besloten Facebookgroep die bij deze cursus hoort.

Problemen met inloggen?

 

Hoe log ik in?

Ga naar https://milasholyacademy.nl en klik bovenin het menu op ‘Inloggen’.

Heb je je inloggegevens niet meer?
Ga dan toch naar https://milasholyacademy.nl en klik in het Inlogscherm op  ‘Wachtwoord vergeten’.
Vul het e-mailadres in waarmee je je hebt aangemeld. Je ontvangt dan een e-mail. In die mail staat een link waarmee je zelf een nieuw wachtwoord kunt instellen. (Let op:  Ontvang je niets? Check ook je spambox/reclamefolder even)

Heb je wel inloggegevens, maar lukt het je toch niet om in te loggen?
Dan kan het zijn dat de browser waarmee je probeert in te loggen een oude instelling onthoudt. Vaak lost het probleem op als je de ‘cache’ (het geheugen) van je browser leegt/wist. Dit doe je bij Instellingen. Per browser verschilt het, maar zoek even naar ‘cache/cookies/geheugen wissen’. Je kunt het ook even in een andere browser proberen.

Hoe kom ik op de cursus?
Na het inloggen ‘land’ je op het Cursusoverzicht. Daar kun je klikken op jouw cursus (of klik op het plaatje). Een open slotje geeft aan dat je toegang hebt tot een cursus. De modules en lessen vind je in het tweede menu net onder de header.

Wil je weer terug naar het begin? Klik dan op Cursusoverzicht.

Melding: ‘Je hebt nog geen toegang’
Kom je op een pagina waar je deze melding ziet? Dan is dit wellicht een cursus waar je nog geen toegang toe hebt, of je bent toch nog niet ingelogd. Controleer in dat geval dus altijd even of je wel goed ingelogd bent. Twijfel je daarover? Klik dan op Mijn account en dan op de gele Log uit button. En log daarna even helemaal opnieuw in.

Uitloggen
Om zeker te zijn dat je de volgende keer geen problemen hebt met inloggen raad ik je aan om na iedere sessie netjes uit te loggen.
Dit doe je door bovenin de menubalk te klikken op Mijn account en dan op de gele button Log uit.

Belangrijke extra tip
Loop je tegen technische problemen aan, kijk dan ook eens of het misschien wel lukt als je het met een ander apparaat probeert.
Probeer je het met je smartphone en lukt dat niet? Probeer dan of het wel lukt als je het met een tablet of laptop probeert.
Zorg ervoor dat het apparaat dat je gebruikt is geupdate en is voorzien van de nieuwste versies van apps en programma’s.

Internetverbinding
Om te kunnen inloggen dien je te beschikken over internet of wifi.

 

CONTACT
Mocht er toch nog iets technisch niet lukken of niet werken, dan kun je ook altijd even een bericht sturen naar support via de contactpagina en helpen wij je zo spoedig mogelijk.